Eurotravel võib muuta reisiprogrammi ja kuupäevi, kui see on tingitud temast sõltumatutest asjaoludest. Muudatustest informeeritakse klienti võimalikult kiiresti. Muuta hindu kui põhjuseks on valuutakursi olulised muutused, reisiga seonduvad uued hinnad (praami- ja laevapiletide kallinemine, hotellide ja kütusehinna tõus) ja maksud või mõni muu reisikulusid puudutav muudatus, mis ei sõltu reisikorraldajast ja mida ei saanud ette näha. Grupireisi puhul ettenähtust väiksema reisijate arvu korral, lisada reisigrupi koosseisu täiendavalt 1-3 firma töötajat sellest reisigruppi eelnevalt informeerimata. Reis ära jätta, kui reisijate hulk on väiksem kui reisi läbiviimiseks vajalik minimaalne reisijate arv, sel juhul sissemakstud raha ning broneerimistasu tagastatakse täies ulatuses.
Kui klient ei olnud reisiga rahul või tunneb, et tema ootusi reisi suhtes on petetud, on tal õigus esitada Eurotravelile pretensioonid kirjalikus vormis hiljemalt üks nädal peale reisi lõppu ja nõuda tekitatud kahju hüvitamist. Eurotravel ei kanna kliendi programmiväliseid kulutusi, samuti kulutusi, mis tekivad seoses dokumentide (passi) kadumisega. Eurotraveli poolt tehtud kulutused reisija tagasi-pöördumiseks Eestisse, tuleb kliendil rahaliselt kompenseerida Eurotravelile reisi ajal või hiljemalt üks nädal peale reisi lõppu.
- kui annulleerimine toimub rohkem kui 30 päeva enne reisi, tagastatakse kogu makstud summa, millest on kinni peetud broneerimistasu.
- kui annulleerimine toimub rohkem kui 15-30 päeva enne reisi, tagastatakse 50% makstud summast.
- kui annulleerimine toimub rohkem kui 5-14 päeva enne reisi, tagastatakse 25% makstud summast.
- kui annulleerimine toimub vähem kui 5 päeva enne reisi, samuti reisile mitteilmumise korral, reisjale raha ei tagastata.